Tuesday, August 11, 2009

TV TELEFON

Petikan bharian.com.my - 11/08/09
10 program TV melalui telefon bimbit peribadi
Oleh Rozdan Mazalan
rozdan@bharian.com.my
HANYA menekan satu butang saja, segala maklumat boleh sampai dalam masa beberapa saat, itulah yang dikatakan teknologi mampu mengubah gaya hidup terkini dan pastinya tidak akan terlepas dirasai semua individu.

Teknologi mengubah cara hidup untuk sentiasa cepat, pantas dan tepat melakukan sesuatu kerja dengan berkualiti. Kini semua pihak berlumba-lumba mengejar teknologi agar produk yang dihasilkan lebih pantas dan berkualiti.

Baru-baru ini, stesen televisyen 8TV memperkenalkan 8TV Mobile yang boleh menyaksikan 10 program televisyen itu melalui telefon bimbit peribadi.

Pengurus Besar 8TV, Lam Swee Kim berkata, 8TV Mobile adalah produk pertama di negara ini dan juga Asia Tenggara di mana pemilik telefon bimbit boleh menyaksikan program 8TV.

“8TV menjadi rangkaian televisyen yang progresif. kita berasa sangat berbangga dengan langkah 8TV yang pantas bergerak ke arah teknologi mudah alih yang juga suatu revolusi baru dalam dunia penyiaran.

“Kami selalu percaya untuk menjadi yang pertama dalam penjelajahan idea baru tanpa melupakan kehendak penonton kami, pelbagai genre program televisyen seperti remaja, urban dan Cina akan disiarkan terus melalui telefon bimbit...LAGI...
>>>>>>>>>
CATATAN PK
Sekadar maklumat.

No comments:

Experience the natural beauty and cultural heritage of Kuala Terengganu in this captivating video showcasing its stunning landscapes and tra...