Wednesday, October 21, 2009

RADIO ERA NO 1

Petikan bharian.com.my – 21.10.09

Terima kasih pendengar!

Oleh Zaidi Mohamad
Stesen radio pertama milik Media Prima Berhad pikat hampir empat juta pendengar di seluruh negara atasi radio Era.
Beroperasi secara rasmi pada Februari 2006, stesen radio pertama milik Media Prima Berhad, Hot FM pantas mencuri perhatian bersaing secara positif dan sengit dengan stesen radio sedia ada di negara kita.
Hampir empat tahun berjuang, stesen radio yang terkenal dengan tagline Lebih Hangat Daripada Biasa itu terus utuh meluaskan legasinya.

Terbaru, dengan hampir empat juta pendengar, Hot FM tidak hanya menjadi radio nombor satu bagi segmentasi pendengar di bawah lingkungan umur 35 tahun atau pun bagi segmen pagi kendalian Fara Fauzana dan Faizal Ismail. Sebaliknya, jumlah angka yang tercatat itu merujuk kepada laporan terbaru AC Nielsen yang diumumkan semalam sekali gus melayakkannya unggul menjadi stesen radio nombor satu negara.

Malahan, segmen pagi yang dipanggil AM Krew itu turut mempertahankan takhtanya sebelum ini selama tiga kali berturut-turut. Berita gembira ini pastinya membuatkan semua warga kerja Hot FM dan naungan label Media Prima yang lain tersenyum bangga. Meraikan simbolik itu, Hip gandingkan penyampai radio Hot FM bersama Ketua Pegawai Operasinya, Seelan Paul dalam sebuah fotografi penuh maknaLAGI

>>>>>>>
CATATAN PK
Sekadar maklumat.

1 comment:

Anonymous said...

salleh,

i just discovered your blog!!!!

yay!

nuraina samad